
1. Αρίθμηση: Μετράμε μαζί με το παιδί ή το παρακινούμε να μας μετρήσει....πέτρες ή κοχύλια που θα βρει στην παραλία, βάρκες στη θάλασσα, πόσα πυργάκια έφτιαξε με την άμμο.
2. Εξάσκηση στα χρώματα: τί χρώμα είναι οι ομπρέλες στην παραλία, τι χρώμα μαγιό φοράνε τα άλλα παιδάκια, αλλά και συνδυασμός αρίθμησης και ονομασίας χρωμάτων πχ πόσες ομπρέλες είναι κόκκινες;
3. Εξάσκηση στα αντίθετα: κρύα θάλασσα-ζεστή άμμος, γεμάτο-άδειο κουβαδάκι, μεγάλος-μικρός πύργος με άμμο, ανοιχτή-κλειστή ομπρέλα και άλλα.
4. Σύγκριση μεγεθών/ποσοτήτων για παράδειγμα: πιο ελαφρύ/πιο βαρύ κουβαδάκι με άμμο/με νερό, ψηλότερος αμμόπυργος, μεγαλύτερη βάρκα
5. Λεπτή κινητικότητα: γράφουμε μαζί με το παιδί ή του λέμε να σχηματίσει γράμματα ή λέξεις με το δάχτυλο στην άμμο, με πετρούλες ή κοχυλάκια, το παροτρύνουμε να παίξει με τα φτυαράκια και τα κουβαδάκια ,να φτιάξει σχέδια με την άμμο και να τα στολίσει με ξυλάκια, κοχυλάκια και άλλα.
7. Λεξιλόγιο: προτρέπουμε το παιδί να μας πει τι υπάρχει πχ στο βυθό της θάλασσας, τι μπορούμε να παίξουμε στη θάλασσα, σχολιάζουμε μαζί εικόνες της παραλίας (πχ "τι κάνει εκείνο το αγοράκι;" , "γιατί φοράει καπέλο;"), ή φτιάχνουμε μικρές καλοκαιρινές ιστορίες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου